Sa nu zici de 2 ori…

Anuntam in cadrul prezentarii sondajului ca imi plac, printre altele, chestionarele.

Iata ca Adrian s-a gandit la mine si deja mi-a dat de lucru:

*cel mai de pret lucru: familia;
*cand sunt suparat/a: ma misc, ma plimb sau discut, daca e langa mine cine trebuie;
*mi-am petrecut cea mai frumoasa vacanta: Valea Doftanei;
*cand vreau sa ma relaxez: gatesc, fac margele, cercei sau ma joc cu plantele mele;
*alt loc unde as trai: am schimbat de curand Bucurestiul pe Montepulciano – I’ll stick with it for a while (in alta ordine de idei, daca as schimba orasul sau tara, ar fi pentru un job bun);
*cel mai fericit/a am fost/sunt: cand sunt cu el;
*nu spun nu propunerii: de a merge la munte (desi eu sunt capul rautatilor, de cele mai multe ori);
*ma feresc: de ignoranta, mediocritate si mandrie nejustificata;
*am emotii cand: cunosc pe cineva nou, cand incep ceva nou si inainte de a primi feedback de la cineva caruia i-am pregatit o surpriza;
*regret ca nu am facut: citit mai mult, mers la teatru mai mult, Caru’ cu bere, Giotto, Cafe Deko, La Motoare si ca nu am cunoscut mai mult din muntii nostri – dar nimic nu-i pierdut, niciodata;
*nu as renunta niciodata la: cei dragi;
*cel/cea mai bun/a prieten:  Florentin;
*ma enervez: repede (imi trece la fel – work in progress: to change it);
*o zi perfecta: oriunde, o zi numai cu el.

Leapsa mea, de la Adi, merge la Oana-Clara.

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 15 February, 2010, in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink. 13 Comments.

  1. Si eu regret ca nu prea merg la teatru :- ) as lua cateva teatre la rand😀

    • Nu stiu de ce nu mi-a aparut tot commentul si a aparut doar inceputul si sfarsitul😆 anyway, reiau: de citit am timp, dar cu teatrul stau mai prost. Cu toate ca ma pasioneaza enorm, pe la Constantza nu e mare lucru; ori sunt piesele regizate prost, ori actorii nepregatiti. Pacat…:-<

  2. 🙂
    Incearca La Motoare.
    N-am crezut vreodata ca am sa ma indragostesc de Adriana Trandafir.
    Nu mai zic de Cristi Iacob…

    Mergi pe http://www.daya.ro/, personal am fost la “Dragostea dureaza 3 ani”, “Si caii se impusca, nu-i asa” si “Hell”.
    Ti le recomand cu mare caldura pe toate.

    Mentionez ca eu nu am putut sa stau la “3 surori”, asta ca sa intelegi ce tip de teatru imi place si ce nu.

  3. Am citit “Dragostea dureaza 3 ani” si m-am indragostit de cartea asta 8-> chiar mi’ar face placere sa vad si piesa, sunt curioasa daca se ridica la nivelul asteptarilor mele :d

  4. Scuze, nu citisem si partea de mijloc.
    Pacat, intr-adevar.

    Voi aveti marea, verdeata… fata de cei din Bucuresti. Mi-a placut Constanta, imi pare rau ca n-am avut decat cateva ore la dispozitie…

    Eu mi-am pus langa pat cartea pe care ma chinui deja de 1 an si jumatate sa o termin, pe-ale carei 4 prime volume le-am citit pe nerasuflate, dar, neavandu-le pe ultimele 2, am lasat-o si-acum mi-e greu s-o reiau.

  5. Pentru tine e relaxare sa gatesti… pentru mine e relaxare sa mananc.😀
    Montepulciano… imediat l-am cautat, ca nu stiam unde e. Deci Toscana!🙂

  6. 🙂
    Stiam asta, Daniel.
    Remember? M-ai anuntat de la inceput ca iti place sa mananci.

    Da, Toscana si tocmai ce-am terminat de descarcat pozele facute ieri la San Biagio – biserica cea mai cunoscuta din oras si una dintre cele mai faimoase in zona, datorita arhitectului.

    Daca nu as sta aici, mi-as face, cu siguranta, macar o vacanta.

    • Nici nu cred ca e frumos in Toscana…🙂
      E probabil una dintre cele mai frumoase zone ale Italiei. Mi-ar placea sa mai vad Roma, Napoli, Sicilia si statiunile de ski din nord: Val d’Aosta si care mai sunt.😀

      • Am bifat numai una din lista ta (Roma) si, da! si eu as vrea sa le vad pe toate. Din ce-am vazut deja, nu ai cum sa nu vrei sa vizitezi Florenta.

        E o vorba aici: “Vedi Napoli e poi muori”. Adica n-ai voie sa nu il vezi inainte…

        Dolomitii…

      • Ca tot esti la capitolul insule, pe blogul tau, am uitat sa mentionez Insula Capri, printre locurile de vazut aici.
        Adica, daca tot esti la Napoli…😀

        Tocmai ce-am citit 2 articole despre Napoli si Insula Capri pe blogul descopera.ro.
        Vi le recomand pentru ca mi se par scrise de o persoana care, nu numai ca a fost acolo, dar care a avut ca scop sa vada acele locuri, sa le simta si nu sa mearga intr-o vacanta luxoasa:
        Click pentru articolul “Vedi Napoli e poi muori” sau “Capri, escape in Paradise” si pentru un slide show cu fotografii din cele 2 locatii.

  7. Avem sanse sa vedem si noi o poza cu biserica?🙂

  8. Nici comentarii nu aveai… pana acum🙂
    Te-am vizitat, sper sa postezi cat mai multe peisaje toscane, atat cat iti permite timpul, sa se bucure si ochii nostri de frumusete de locuri.

Leave a Reply

