Dragii mei

vecini,

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 26 February, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 8 Comments.

  1. Lori, si eu te consider vecina mea si sper ca nu te superi ca am imprumutat apelativul infiintat de tine. :*

  2. De fapt, n-a inceput de la mine, cred ca Hubba Bubba l-a zis prima data, am zis si eu, a zis si Daniel… nu mai conteaza, suparare n-are de ce sa fie🙂 Vecinii trebuie sa se inteleaga intre ei, sa se imprumute… de retete, de cuvinte, de idei, de ce-o fi ;))

  3. 🙂 Esti o draguta, va multumesc pentru ca sunteti vecinii mei :* >:D<.

  4. Multumim si noi ca ne accepti de vecini😀 :*

  5. Nepoaaaaata!🙂

  6. M-am intors de la munca. Vai, n-am crezut vreodata ca, dupa 4 ore in picioare si dupa atata alergatura am sa fiu: YUPPPYYYYY!!!! Stau tolanita acum si, desi nu mai pot de foame, nu vreau sa ma ridic, dar sunt happy-issima :)). Lucrez si maine, iar pe saptamana o sa fiu acasa, asa ca… pe curand, dragii mei vecini.

  7. Deci e de bine la servici…😀 Ma bucur ca ai vesti bune pt noi.Fuguta la masa ca trebuie sa ai energie destula pt noua zi de munca! Pe curand🙂

  8. i.bolul inimii tale pui doua linguri de iubire si primesti dezamagire,torni o sticla de ulei si o obtii pe d…(dc m.se pare ca am vb.ieri cu tine de vecinul(veninul)meu indragostit.E

Leave a Reply

