Bun venit, Primavara!

Pentru prima data, astazi am citit despre Martisor. Sunteti invitatii mei la lectura: aici.

Florile sunt din vaza mea, martisor pentru toate fetele.

Miana

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 1 March, 2010, in De ce... and tagged , , , . Bookmark the permalink. 11 Comments.

  1. O primavara senina si calda, afara si in suflet, iti urez!

  2. Bun venit si de la mine! La multi ani! O primavara frumoasa iti doresc!

  3. Foarte frumusele florilor tale. Multumim si iti dorim o primavara plina de bucurii :*

  4. Sunt florile noaste, ale voastre… ale tuturor celor ce stiu sa le vada frumusetea. O primavara minunata tutror, va doresc!

  5. Multumim Miana ( ai cel mai frumos nume … ) Sa iti aduca primavara un martisor de fericire si sanatate. :*

  6. Multumesc pentru martisor!

  7. Mi-a facut placere sa aflu de blogul tau. O sa mai trec pe aici sa ma “documentez”. O primavara frumoasa!

  8. Multumim pentru floooori >:D< iti trimit cu drag un buchet de zambile mov ( preferatele mele) si iti urez o primavara superba!

Leave a Reply

