Invitatie deschisa la peisaje toscane

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 2 March, 2010, in Uncategorized. Bookmark the permalink. 7 Comments.

  1. Sparg eu gheata. Si iti multumesc pentru invitatie.
    Sunt foarte misto peisajele. Chiar merita sa le vedeti.

    PS: Miana, poti sa pui “open in a new window” pe poza de mai sus? Sa nu se rataceasca cineva. Ma rog, sugerez si eu.😛

  2. Privind acest peisaj, putem doar sa ne inchipuim ca suntem acolo si linistea acestui frumos apus ne invaluie tacut…

  3. Gabriela Elena

    Am dat clic cu muuult inainte si am si comentat!😉🙂

  4. Mama, ce rasarit 8-> zici ca e din “Pe aripile vantului”…si-acuma i-auzi : “And tomorrow..is another day!”🙂

  5. Am adunat in cosuletul acestei zile de primavara, glas de pasarele, clinchet de de clopotei ai dalbilor soli -ghioceii-, raze de soare, senin din inaltul cerului, zumzet de gaze mici ce-si arata aripioarele.

    Din cosul prea plin de frumos, daruiesc astazi, de 8 Martie, tuturor femeilor, mamicilor si fetelor, acest video realizat de mine!

Leave a Reply

