Omleta cu legume la cuptor

Pentru 6 portii
Pregatire: 10’
Coacere: 45’ (necesita atentie 15’)

Ingrediente:

  • oua, 8 buc.;
  • cartofi, 3 buc.;
  • ardei rosu, 1 buc.;
  • ceapa, 1 buc.;
  • dovlecei zucchini, 1 buc.;
  • ulei pentru prajit;
  • sare;
  • piper;
  • nucsoara.

Ardeiul se curata de seminte, ceapa de coaja, se spala si se taie Julien, apoi se calesc impreuna in putin ulei, la foc mic, sub capac, pana se inmoaie.

Intre timp, se curata de coaja cartofii, se spala si se taie in cubulete de ≈ 1,5 cm. latura, care se prajesc in ulei. Cand sunt gata, se scot pe un servetel de hartie si se presara cu un praf de sare.

Dovlecelul se spala, se indeparteaza capetele si se taie in 2, apoi in fasii de ≈ 0,5 cm grosime, pe lungime si se caleste fiecare felie in putin ulei, la foc mic.


Se incalzaste cuptorul la 200 ˚ C.

Intr-un vas antiaderent, se aseaza cartofii, feliile de dovlecel si apoi ceapa si ardeiul.

Ouale se bat cu un praf de sare, pana fac putina spuma si se toarna deasupra legumelor. Se presara putin piper si se razuie nucsoara pe toata suprafata.

Se da la cuptorul incins, pentru ≈ 30’.


Se serveste calda.

Pofta buna!

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 11 March, 2010, in ANTREURI, √ Bucatariile lumii, Bucataria italiana, Diverse antreuri and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 16 Comments.

  1. Wow, ce pofta mi-ai facut! Cred ca maine mama are de lucru sa-mi faca omleta cu legume.😀

  2. Draga mea, am placerea sa te anunt ca la mine pe ste te asteapta niste premii. Felicitari!

  3. Adica vroiam sa iti spun ca ma bucur tare mult ca te-am cunoscut, asa, virtual, si ca eu consider ca le meriti din plin!

  4. yummy ce bine arata omleta😀
    O sa incep sa fac si eu la randul meu,sunt un bucatar devotat😛

    • Bine ai venit pe la mine, Ionut.
      Ai sa vezi ca gasesti aici atat o sectiune de retete usoare sau bucataria italiana, care e in sine simpla sau… bucataria frantuzeasca, daca vrei ceva mai complicat…

      Pana atunci, astept sa-mi spui cum ti-a iesit omleta…

  5. Mmmm! Cât de bun trebuie să fie! Cred că o încerc și eu zilele astea.

  6. retete de poveste@ am facut si eu la randul meu aceasta omleta si crede-ma ca a fost tare gustoasa,ardeii i-au dat o aroma foarte buna😀
    Tine-o tot asa!!!

  7. Ionut, mi-ai luat-o inainte!🙂

  8. Miana, poti sa-mi spui si mie o reteta buna pentru
    tiger prawns?
    Am mancat in Canada. Sunt foarte buni. Vreau sa cumpar sa fac impreuna cu mama, dar trebuie o reteta care sa stii ca da rezultate pozitive. 😆

    • Draga mea, m-ar ajuta tare mult daca mi-ai spune cum i-ai mancat tu… erau cu sos, prajiti, cu paste…
      O reteta probata si pe care le-o recomand tuturor e cea de “Paste cu zucchini si creveti”. Este tipul de “pasta” care imi place foarte mult.🙂

      Altfel, mai am o reteta de pasta cu creveti si rosii proaspete.

      Cum am o mare banuiala ca nu asta doreai, desi iti recomand sa incerci, daca iti place noul, ii mai poti face si pane. Sunt buni si probati… Noi luam de fapt ceva ce aici se cheama “code di gamberetti” – codite de creveti (a se vedea poza de la reteta) dar gaseam si acasa, in supermarket. Pentru pregatirea crevetilor, citeste instructiunile de la retetele indicate.

      • Gabriela Elena

        Erau cu un sos dulce acrisor… mai multe nu stiu sa-ti spun, doar ca erau foooaaarte buni!😉
        Aici in supermarket gasim congelati.
        Mai astept lamuriri suplimentare!😛

      • 🙂 Congelati ii gaseam si eu si inca nu am cumparat altfel, desi aici ar fi mai usor de gasit decat acasa. Not in my town…

        Am sa ma interesez, m-ai facut curioasa. Cred ca va trebui sa astepti pana saptamana viitoare pentru ca as vrea o sursa sigura si cred ca am descoperit-o in bucatareasa de la servici😉. Daca aflu ceva mai devreme, te voi anunta, cu siguranta.

  9. Ce foame mi-ai făcuuut!:D

Leave a Reply

