La multi ani noua, Papitzicule!

Ne e pentru cine se potriveste, e pentru cine se nimereste…

Vineri am (re)facut cu sora mea tortul amandina. Aveau in vizita pe cineva la scoala si urma sa il duca pentru ultima ora (aici se merge la scoala si sambata).

Pentru ca a intervenit ceva, musafirii din strainataturi n-au mai aparut, asa ca lumea nu a mai dus nimic bun.

Tortul s-a mancat, fiti fara grija. Si inca foarte repede. Dar acasa.

Intoarsa pe la 5 de la munca, soru-mica bazaia pe langa frigider: “sa-l taiem?!”. Hai!

Cu aceasta ocazie, la ora 5 am luat ceaiul (cu 1 lingurita si jumatate de zahar brun si 2-3 de laptic)

si cate o felie destul de zdravana de tort, cu Flore al meu, sarbatorind prima jumatate de an de mers la scoala a lui m i s s f l o r e s s.

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 20 March, 2010, in De ce... and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink. 12 Comments.

  1. tu vrei sa ne omori😦

    la multi ani!

  2. La multi ani, Miana!🙂

  3. Multi inainte, Miana!
    Cum faci tu mereu de ni se metaorfozeaza gurile in fantani arteziene.🙂

  4. Va multumim, baieti.

    Incep sa inteleg ce simtiti voi uneori: gatind mai putin in ultima vreme, cand intru pe-aici, trebuie sa nu imi fie foame, desi riscul de a mi se face pofta e acelasi :)).

  5. La Multi Ani,Miana. ) Imi pare rau ca-ti raspund tarziu aici,am fost putin ocupat pe blog.😀
    Tine-o tot asa,retetele tale imi fac o pofta de nedescris.
    Yummy!

  6. Multumim, Ionut.

    Doar sa-mi spui cand mai pregatesti cate ceva.🙂

  7. Ajung si eu tarziu cu La multi ani-ul, de la tort mi se trage, am vazut repede poza, am zis ca e de rau daca ma uit prea mult :))

  8. Iti multumesc de vizita si aprecieri. Si eu am parcurs putin pagina ta si-mi place mult. Cu mare drag te voi trece si eu in lista mea de prieteni, in lista mea de bloguri pe care le urmaresc. Sanda

  9. Indiferent ce sarbatoresti, cand cei dragi sunt langa tine totul este muuult mai frumos!🙂

  10. Doamne lesiiiiiin!!!😐 La multi ani !!!

Leave a Reply

