Sunshine award

Dragilor,

Astazi, in loc sa scriu retetele promise, dar am sa fac tot ce-mi sta in putinta, (macar drob si cozonac) am umblat dupa acte si am mai prestat 3 ore la servici, in singura zi libera din saptamana.🙂 Deh, era o vorba: sa nu zici de 2 ori, eu am zis ca-am sa vin daca e nevoie si m-au chemat. Ce sa mai, nu ma plang, e de lucru, iar asta inseamna ca e de bine. Pe deasupra, daca nu e foarte aglomerat (atunci te apuca crizele) e chiar distractiv: cunosti oameni, iti exersezi limbile straine (inclusiv cea cu mainile), explici ce mai poate fi vizitat in zona…

Azi a fost distractiv.😉 La cei 100 de km/ora viteza pe care o prinde azi vantul, mi-am pus 2 pietre in buzunar ca sa ajung in siguranta acasa.

In plus, azi/ieri am primit premii de la vecinele (in ordinea in care mi-au spus-o sau am aflat-o): Alina, Lori, Oana si Sinziana.

Regulile sunt preluate de la Alina (sper sa nu ma acuzi de furt):

1. Să postezi premiul,

2. Să scrii din partea cui este premiul,

3. Să oferi premiul la 12 prieteni,

4. Să afişezi linkul lor,

5. Să le dai de ştire printr-un comentariu pe blogul lor (aici as fi sperat sa functioneze ping-urile, dar cum n-o fac mereu, trebuie sa ne conformam),

6. Să faci o listă cu 10 lucruri care îţi plac.

Formatul de raspuns e preluat tot de la ea, din nou – sperand sa nu ma dea in judecata (dar asta e semn ca mi-a placut).

1. DONE,

2. DONE,

3. Pai, fara sa ma uit in Blogroll, desi as vrea sa le inveselesc tuturor ziua:

Profu’ – pentru super-treaba pe care o face pentru elevii sai,

Angelique – pentru cea mai buna si laudata reteta de prajitura facuta vreodata de moi – Kinder Pingui,

Ionut – pentru faptul ca este foarte structurat si tehnic; si desi intr-un domeniu care nu ma fascineaza, nu pot sa nu il admir,

Kosmin – pentru postul legat de fumat si unul din bannere (fiecare sa inteleaga ce vrea, numai nu ma intrebati care),

Gabriela – care m-a cucerit cu posturile ei despre oameni (cativa, poate pe viitor ne vei oferi mai multe) de valoare ai Romaniei,

Rox – pentru ca desi nu scrie despre asta, mi-a dat o reteta minunata de penne cu calamari;

si fetelor care mi l-au trasmis, pentru ca le citesc cu drag si imi sunt dragi fiecare in felul ei: Alina – pentru felul frumos in care vorbeste de iubire, Lori – pentru pasiunea legata de patinaj si cat de mandra de nepotelul ei, Oana – pentru frumoasele diversificate si diversele frumuseti cu care ne insenineaza ziua si Sinziana – pentru munca ei.

Inutil sa va spun ca admir la voi ceea ce am mentionat mai sus, si ca sunt, poate motivele pentru care atunci cand stau pe net, va citesc.

4. E asa de greu, dar voi incerca (greu sa ma incadrez in 10, stati linistiti). In general, lucrurile imi plac daca sunt facute in 2, iar cele de mai jos nu fac exceptie. Cred ca ma voi rezuma cumva la cele care imi plac si imi lipsesc acum.

– sa calatorim: tari, orase, munti, traditii, bucatarii, ararhitectura si stil de viata,

– Romania (muntii ei, prietenii si Islazul),

– cafeaua de dimineata, in lungi discutii,

– rasaritul de pe terasa casei in care locuim,

– apusul de pe zidul cetatii din Montepulciano,

– natura (aerul curat), natura (ciripitul pasarilor), natura (verdele),

– fotografia,

– sa buchisesc (indiferent ca gatesc, fac cercei sau bratari, impletesc fulare);

– sa invat lucruri noi – indiferent de domeniu in fiecare zi;

– sa imi folosesc mintea pentru a imi trece ziua si sa nu treaca ziua fara a imi fi folosit mintea.

Poate ca putini dintre voi au ajuns aici, desi mi-ar face placere sa stiu ca a fost asa, dar m-ati zgandarit😛.

Sa fiti minunati cu totii!

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 31 March, 2010, in Premii and tagged . Bookmark the permalink. 13 Comments.

  1. Frumos!🙂 Multumesc pentru premiu!

  2. Premiul acordat mie intr-adevar ma face mandru. Ma bucur foarte tare ca am ajuns sa fiu subiect de discutie aici pe blogul tau. Cand vei veni cu o noua reteta care sa ma fascineze,am sa o incerc cu cea mai mare placere.

  3. De gatit normal ca stiam.
    Dar vad ca iti plac si altfel de lucruri manuale.😛 Nu ne arati si ceva cercei, bratari, fulare?🙂

  4. Multumesc mult pentru premiu, ma bucura cu atat mai mult ca stiu si motivele pentru care il primesc!…😀
    Au mai ras fetele ca le-am innebunit cu patinajul, dar uite ca nu e chiar degeaba ;))

  5. 🙂🙂🙂 sar’naaaa🙂 sper ca nu ai scris si am ratat postul… ai facut reteta? a iesit ceva?🙂

  6. Multumesc!

  7. Imi cer scuze de lipsa unor virgule, sper ca nu am comis greseli mai grave de atat, eram putin adormita dupa frigul indurat azi. Nu ca acum as fi mai treaza, dar vroiam sa spun asta si sa ma scot😛.

    Rox, da, i-am facut si sunt extraordinar de buni, te-am laudat la un moment-dat.😉

    Cat despre fulare, n-am poze, dar imi voi ruga cumnatica sa isi fotografieze gentuta alba; iar cerceii… mai jos sunt cateva poze, dand click, se ajunge la albumul de poze. Cerceii si toate celelalte bijoux sunt facute fie de mine, fie de cumnatica mea.

  8. Hehe, multumesc si sa stii c-am sa te acuz de furt iar in instanta am sa cer o super extra mega reteta duuulce dulce.😀
    Daca o faci, scapi de acuzatii, mi le retrag.😀

  9. Cat de curand Miana am sa-ti fac si aceasta surpriza.😀

    • Honestly, la 2 dintre fete am descoperit singurica premiul, asa cum mai ziceam, ping-urile nu prea functioneaza (cred ca o fac atunci cand alegi un post sau pagina ca link, altfel nu stiu unde sa “se aseze”). Asa s-a intamplat ca nu am primit ping de la tine si nu te-am pus in listuta, dar iti multumesc pentru premiu si considera ca ti-l intorc si eu cu acelasi drag. Promit sa ma revansez intr-un viitor apropiat.

  10. miscellaneous11

    Hmm … observ ca apar in blogroll, si sunt surprinsa si bucuroasa in acelasi timp ca sunt citita fara sa stiu.😀 Acum … nu apar aici in lista ta, dar presupun ca din moment ce m`ai anuntat, sunt si eu nominalizata. Iti multumesc din nou si pt leapsa si promit ca o sa raspund la ea astazi. >:D<

Leave a Reply

