Premiul zilei merge la Sebeș

Bine ai venit, vizitatorule de langa Ripa Rosie!

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 9 April, 2010, in Premii and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 5 Comments.

    • Iti multumesc pentru vizita. Initial am crezut ca esti din Sebes si ca mi-am cunoscut cititorul, dar m-am bucurat in aceeasi masura sa vad ca scrii despre Buzau (sunt cateva locuri pe care as vrea sa le vizitez acolo si am prietene din oras si din judet).

      Te mai astept pe la mine.

      • E o placere sa trec pe la tine.Ma bucur ca in sfarsit am gasit pe cineva cu blog culinar in wordpress.De obicei toate pe-aici sunt in blogspot. Eu am blogul facut de curand si era sa ma mut…

  1. Am descoperit cu adevarat blogspot numai de curand. Poti face aproape tot ce e aici, plus altele, cum ar fi culori sau fonturi personalizate, cadru mare sau Javascript – pe care wordpress nu le permite.
    Daca nu as fi muncit atat de mult la “infatisarea” acestuia, cred ca m-as fi mutat pana acum.
    Ups, sper sa nu ma prinda nimeni ca am zis laudat concurenta.😉

  2. Bine te-am gasit!
    O noua provovare a aparut in blogosfera culinara romaneasca!
    Daca vrei sa te inscrii si sa dai sfoara-n tara mai departe vino pe blogul meu sa iei invitatia.
    Numai bine!

Leave a Reply

