(Short) announcement

Mi s-au adunat in plan si in folderul de fotografii doar cateva retete, in ultima luna… Dintre acestea, niciuna nu a reusit sa fie “pusa pe hartie”.

De fapt, nu din lipsa de trafic sau inspiratie, saptamana trecuta si aceasta nu am mai reusit sa imi urmez planul de a imi premia noii vizitatori, ci pentru ca in aceasta perioada sunt prinsa in diverse activitati, printre care inclusiv aceea de a fructifica ziua libera prin mici excursii, iar miercuri am profitat de ziua libera pentru a revedea Orasul Renasterii. De data aceasta am avut pe ordinea de zi panorama orasului, si am batut kilometri buni pentru asta, vizitand si cateva muzee printre ele… Va spun doar atat, imi pare rau ca am ajuns la Clopotnita lui Giotto doar la 6:30, ca sunt 414 scari de urcat, dar ca merita fiecare pas si ca data viitoare nu am sa-mi iau o ora pentru asta, ci 3.

Este (inca) Saptamana Culturala in Italia (16-25 aprilie) si daca aveti rude interesate (stabilite aici, evident – caci e cam tarziu sa isi mai planuiasca cineva avion si alte cele), intrarea la multe muzee e libera.

M-am inscris si la o competitie pentru un job…  Cum pe 5 mai am primul examen (tough, competitia nu poate fi numita stransa, e mult mai mult de-atat – un numar incredibil de oameni s-au incapatanat sa se inscrie), daca primesc lepse, voi lua la cunostinta si le voi programa pentru dupa 5 mai, cat despre retete, inca nu stiu cand am sa mai postez una noua. Pana atunci, teste si materiale de studiu pe paine…

A se considera blog in “stand by”🙂. Cu toate acestea, sper ca va folosesc cele aproximativ 100 de retete de pe blog si mi-ar placea sa aflu in continuare daca este asa…

Multi pupici (pupici=cuvant pe care il predau italienilor in ultima vreme) si nu uitati sa-mi tineti pumnii.

Cu mult drag,

Miana

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 23 April, 2010, in De ce... and tagged . Bookmark the permalink. 17 Comments.

  1. Iti tinem pumnii, Miana!
    Multa bafta!

  2. Ne folosesc, tu pune-le in continuare.😀
    Te asteptam cu drag!! >:D<

  3. 🙂
    O.K.
    Am luat la cunostinta.🙂
    Iti dorim succes Miana, la examenul cu toti acei incapatanati!😉

  4. Suntem alaturi de tine! Iti dorim “succesuri”.:D >:D<

  5. Sa auzim vesti cat mai bune dupa 5 mai!🙂

  6. igaveuponlife

    Numai fetze cunoscute pe aici🙂
    Pana te intorci iti mancam toate tartinele cu pate si branza:)

    Mult succes, Miana.

  7. multa, multa bafta! O sa fiu si eu in Italia, dar intre 19 si 28 mai😀

    • Va multumesc tuturor pentru urari.
      Meritati o reteta speciala dupa aceasta perioada in care v-am lasat sa asteptati, asa ca dupa intoarcerea de la Roma am sa ma gandesc la asta.

      Rox, in ce parte a Italiei ai sa fii? Cred ca stii deja ca eu sunt in centrul Italiei…

  8. Heeeeeeeeei we miss you !!!!

  9. Hei… cum a fost la examen? :>

  10. Se pare ca cineva care are un blog, inainte de toate are un talent nemarginit la a transpune frumos pe hartie activitatile zilnice,chiar daca nu sunt deosebite.
    Gatitul, cu siguranta, poate fi un adevarat spectacol; insa atunci cand spectacolul acesta este prezentat atat de frumos, cu poze si descrieri poetice, se atinge excelenta.
    In plus, aceasta activitate nu este cea de baza (in cazul tau).
    Felicitari, Mienica!
    Ma uimesti in fiecare zi!

  11. Iti multumesc pentru cuvintele minunate, Creti.
    Sicilia… e pe harta locurilor de vazut, pentru noi.

    Cat despre examen, a fost cea mai scurta ora si jumatate din viata mea, in sensul ca nu stiu cum a trecut si singurul moment in care imi aduc aminte ca am respirat a fost pauza de 2-3 minute de la jumatatea lui.
    Rezultatele vor fi facute publice in iunie, asa ca probabil ma voi bucura de ziua mea, dupa care am sa aflu cum m-am descurcat…

  12. Daca a trecut repede, inseamna ca trebuie sa fie de bine, noi avem incredere🙂 Bravo!

  1. Pingback: Premiul Awesome Blogger « ●◦ Someday. Somewhere. Somehow. ◦●

  2. Pingback: Unde imi sunt cheile? « Ҩ Gabriela Elena

Leave a Reply

