Dragostea dureaza trei ani

Pofta de teatru…

Astazi mi-am adus aminte cat de mult ne-a placut, cat de impresionati am fost si de atinsi de interpretarea actorilor din “Dragostea dureaza 3 ani”.

Evident, noi suntem convinsi ca nu-i asa, ca dragostea poate sa dureze si o infinitate, dar nu ne-a placut mai putin piesa pentru aceasta. A fost foarte interesant sa ii vad atat de aproape pe Adriana Trandafir (careia Flore i-a aprins tigara de cateva ori, pe durata piesei) pe Cristi Iacob, pe Gabriela Iacob – logodnica lui Cristi, o actrita pe care nu o cunosteam, dar care mi-a placut in egala masura…

Astazi citesc doar 4 nume actoricesti pe afis si totusi ar mai trebui sa apara un personaj masculin. Dar tocmai asta e ceea ce surprinde placut la piesele acestei trupe, ca ei ii invita pe spectatori, ii implica in joc si nu sunt niciodata la fel. Uneori nici actorii nu sunt aceiasi… Daca mergi de 2 ori la aceeasi piesa de teatru, sa fii convins ca nu te vei plictisi nicio secunda si ca jocul lor va fi usor modificat, ca vei fi surprins, asa cum ai fost si prima data cand ai vazut-o. De acolo, cred eu, si naturaletea lor.

Sa nu mergi, in schimb, daca esti genul care asteapta linii perfecte, randuri neinterpretate si citate intocmai ca in piesa de teatru pe care ai citit-o inainte.

Pentru ceilalti, in seara aceasta, Terasa Motoare gazduieste din nou piesa: “Dragostea dureaza 3 ani”. Pentru cei care cred asta, pentru cei care nu o cred din adancul sufletului, dar mai ales pentru cei care vor sa vada un altfel de teatru.

Sa speram ca n-o sa ploua in aceasta seara. Totusi, daca timpul nu va tine cu ei, se vor muta in sala-bar, unde am fost si noi cand am vazut-o – avantajati fiind de apropierea scenei improvizate.

Sunati inainte pentru a rezerva, caci s-ar putea sa nu mai aiba bilete la ora deschiderii.

Tel.: 0727 100 856.

www.bilete.ro

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 23 May, 2010, in Eveniment. Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Oh, da ! Este si sunt convinsa ca va ramane piesa mea preferata (si nu doar pentru ca sunt lesinata dupa Cristi Iacob..!) Eu am fost pana acum de trei ori la ‘Dragostea dureaza trei ani” si pot garanta ca merita vazuta si ca niciodata nu a fost la fel.. de fiecare data m-a surprins cate ceva, am descoperit ceva nou… Cat de curand am de gand sa incerc o alta piesa “Te iubesc! Te iubesc?”, care e desemenea regizata de Chris Simion.. o sa iti transmit pareri de dupa.😉
    P.S. Din cate stiu Cristi Iacob s-a si insurat cu Gabriela Iacob…

    • retetecupoveste

      Nu sunt la curent cu stiri legate de economie, dar apoi de monden… nici atat. Numele in comun era o coincidenta, le ures: Casa de piatra!, daca au hotarat sa faca pasul, impreuna sunt tare frumosi.

      Trebuie neaparat sa imi spui cum este cealalta piesa, de care cred ca am auzit… si iti multumesc pentu confirmari, eram sigura ca tu vei putea face asta.
      Sa te gandesti si la noi cand vei mai corupe pe cineva sa mearga la bere la Laptarie.

Leave a Reply

