Ma mut

Nu stiu cati dintre voi stiau ca de cateva luni suntem in cautarea unei case si ca am gasit-o, iar in curand ne vom muta. In ultima perioada, principala grija a fost achizitionarea de oale, perdele si alte lucrusoare necesare. In afara de asta, curatenia in noua casuta a fost un “must do”.

Se pare ca azi vom semna si contractul, astfel ca incepem efectiv mutarea. Probabil ca luni ne vom saluta de la noua locatie…

Cum cazuta noastra se afla in orasul vechi, iar vederea de pe balcon e pe vest, va promit ca primele poze cu apusul unui inceput de toamna sa ajunga la voi cat mai curand, in speranta ca vom avea conexiune la web intr-un viitor cat mai apropiat.

Va salut.

Miana

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 21 September, 2010, in De ce... and tagged , . Bookmark the permalink. 11 Comments.

  1. Felicitari , spor la mutat , ca stiu ce inseamna🙂

  2. Te salut și eu, numai bine în noua casă !🙂

  3. Mult noroc cu mutarea!
    Sa mearga totul fara probleme!🙂

  4. Retzetar de... fericire

    Va multumim. Asteptam cu nerabdare, caci curatenia e aproape gata, deci urmeaza partea mai frumoasa: instalarea.

  5. Si eu sunt relativ proaspat mutata si cam stiu cum stau lucrurile cu interminabila curatenie, dezordinea de dupa, cat dureaza pana sa gasesti cate un lucrusor pana le asezi pe toate… dar si satisfactia ca ai un locusor al tau… asa ca sa fie intr-un ceas bun, sa va bucurati cat mai mult de noua casa!🙂

  6. Sa aveti parte de multa liniste in casuta noua!😀

  7. Ne-am mutat, transmit din Piazza S. Cristofano, caci in noua casuta nu avem net inca. Multumim de urari. Multe imbratisari.

  8. Hehe ce dragut!! Sa aveti parte de multa liniste acolo.

  9. Mai tarziu dar, nu prea tarziu iti doresc si eu sa te bucuri de noua casuta, Miana!
    Bine te-am regasit!🙂

    • Retzetar de... fericire

      Bine te-am regasit si eu si iti multumesc de urari. Cum a tot plouat, cerul deschis in care apusul sa faca spectacol se lasa asteptat… dar sunt rabdatoare.

  1. Pingback: Ma mut - Ziarul toateBlogurile.ro

Leave a Reply

