Happy for this/sad for that: update

Happy: da, caci de curand m-am mutat si azi am facut painica de casa pentru prima data. Da, si pentru ca in curand voi merge la un interviu pentru un job in domeniul pe care il iubesc: HR. Merg cu mari sperante si daca n-o fi sa fie, tot e o experienta.

Unhappy pentru ca am nevoie de un Supliment la Diploma de Licenta corect, asa cum al meu nu este si sunt dezamagita de faptul ca, desi e o universitate particulara, mentalitatea este aceeasi peste tot si pentru a corecta un fiser electronic, a il printa si a strange 4 semnaturi trebuie sa suni de 3-4 ori, sa mergi, eventual, de 2 ori la ei, o data ca sa iti spuna ca documentul nu e gata si apoi inca o data ca sa il ridici… Inutil sa spun ca le trebuie cel putin o saptamana pentru asta…

Urmeaza poze cu painica mea.

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 2 November, 2010, in De ce... and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 3 Comments.

  1. Sper să îţi meargă bine la interviu.

  1. Pingback: Happy for this/sad for that: update - Ziarul toateBlogurile.ro

Leave a Reply

