Idei

Poate dintotdeauna, dar cu siguranta in ultimii ani, am incercat sa variez maniul pe cat posibil. Nu imi place sa gatesc si mai ales, sa mananc acelasi lucru cateva zile la rand sau sa il repet saptamanal, sa zicem.

Poate suna bizar, poate suna a fandoseala, insa cred ca se poate obtine foarte usor. Iti trebuie doar un pic de vointa.
Asta seara am de gand sa pregatesc ceva ce nu poate fi numit chiar gatit (adica nu am o reteteta, caci e prea simplu): peste si ardei (coarna) prajiti, mujdei de usoturoi si mamaliguta.

Mai am niste feta si smantana prin frigider, asa ca ar trebui sa fie suficient.

Meniul zilei pentru maine vor fi sandvisuri, caci avem program de iesit in aer liber. Sandvisuri cu felii de paine integrala, ton, salata verde si maioneza si sanvisuri cu prosciutto crudo si branza.

Ma duc sa pregatesc marinata pentru peste…

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 7 October, 2011, in De ce.... Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

