Tocana de vitel (Spezzatino di manzo)

Dragii mei,

Am acest blog de 2 ani si in primele 6 luni am publicat majoritatea retetelor, dupa care, din motive bine stiute, nu am mai avut timp sa ma ocup de acest lucru. Voi incerca totusi sa va ofer cat mai multe retete si cat mai diversificate, asa cum sunt si bunataturile pe care le pregatim in mica noastra bucatarie.

Astazi sotul meu a facut tocana de vitel sau “spezzatino di manzo”, cum se numeste in Italia, de unde provine acest fel de mancare principal. S-a ajutat de reteta gasita pe un site care mie imi place foarte mult si de unde am incercat diferite bunatati: www.ricette.giallozafferano.it.

Am sa traduc reteta pentru voi in scurt timp, va las sa va delectati cu pozele. Si poate cu dictionarul, daca vi se face pofta.

Nu uitati sa serviti tocana cu mamaliguta.

Pe curand.

M.

 

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 4 November, 2011, in De ce... and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

