Melancolie…

Iubitor de poezie, sotul meu a dedicat una din serile trecute lecturii…

Mi-a citit mult din Eminescu, eram in 14 ianuarie, multumim marelui poet pentru frumoasele lui poezii.

Dintre toate insa, pentru ca seara nu era dedicata doar geniului, mi-a ramas in minte o poezie pe care o stiam de mica si care inca ma mai impresioneaza cand o aud sau imi amintesc de ea…

Nu are nicio legatura cu retele, poate o sa imi spuneti. Stiu, dar azi nu gatesc.

Lectura placuta!

Sursa: http://poezii.itbox.ro/elena-farago/gandacelul.html.

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 24 January, 2012, in De ce... and tagged , , . Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. Nu conteaza ca nu este vorba de retete… o legatura totusi exista. Si poezia, si gatitul implica arta🙂
    Felicitari sotului tau, care ti-a citit din Eminescu. Foarte dragut din partea lui!

  2. La multi ani si o primavara frumoasa-ti doresc!🙂

Leave a Reply

