Planuri mari

Buna dragii mei,

A trecut iarasi ceva vreme, dar nu v-am uitat.

In timpul asta gatim (dar mai putin si mai neinspirat, din cate cred eu), iesim cu prietenii – poate fi aceasta cauza lipsei de inspiratie… si mai calatorim sau… planuim calatorii, mai exact.

Astazi este o zi speciala pentru ca e 20 si fiecare 20 al lunii e special. Acesta ar fi al 114-lea 20 — WOW de-abia ce am realizat! Poate nu stau bine cu matematica… insa asta conteaza mai putin.

E o zi speciala si ii voi pregati sotului meu Prajitura Carpati, de care mi-a marturisit ca ii este dor. Am gasit reteta intr-un numar din 2011 a revistei “Practic in bucatarie” si sper sa am noroc, pentru ca pare o poveste luuungaaa… dar am cateva ore la dispozitie.

Sa ne punem la treaba, caci de povesti gasim mereu timp.

TIneti-mi pumnii, va rog.

M.

PS: Fara nicio legatura, va impartasesc o fotografie facuta acum o luna, pe Lacul Maggiore.

Image Le dadeam painea veche pastrata anume pentru rate, dar in ziua aceea erau numai pescarusi, asa ca a urmat un adevarat spectacol.

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 20 March, 2012, in De ce.... Bookmark the permalink. 2 Comments.

  1. Deci imi place la nebunie ‘schimbarea de look’ a paginii😀

Leave a Reply

