Vin sarbatorile

Simtim asta pentru ca avem sau urmeaza sa avem cateva zile libere de la munca, unii dintre noi si-au lut concediu, dar mai ales, simtim asta pentru ca majoritatea gospodinelor si-au pregatit casa de sarbatoare si listele de cumparaturi.

Am sa pregatesc si eu cateva bunatati pentru duminica, atunci cand sotul meu isi serbeaza ziua de nume si trebuie sa ma gandesc la ceva pentru Paste, inca nu am facut niciun plan.

Azi pregatim cornulete fragede dupa reteta mamei mele (ideea vine de la Betty si daca dati click aici, gasiti reteta propusa de ea) si prajitura cu foi de napolitane, dupa o reteta noua.

Pe curand,

Miana

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 6 April, 2012, in Sarbatori and tagged , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

