Ploaia care va veni – Florian Pittis

O melodie pe care am descoperit-o de-abia acum cativa ani, dar care ramane preferata mea.

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 24 January, 2013, in De ce... and tagged . Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. aici a venit o ploaie…. de imi pare rau ca nu am cizme de cauciuc😛 Dar big like pt Pittis! (scuzati romano-engleza, mi-a intrat in reflex)

    P.S. Cum mai stai cu e-mailul ala…?🙂

  2. Retzetar de... fericire

    🙂 Gripata… incerc sa lenevesc, dar imi iese cu greu. Ne uitam la Piersic.
    Sunt datoare si stiu… aveti grija cu vremea asta, nu se anunta nimic bun.

  3. Retzetar de... fericire

    M-am gandit ca desi nu sunt pasionata de un anumit gen de muzica, ea ma face sa ma simt bine, atunci cand o ascult. Este o ocazie sa aud si eu melodii vechi pe care le ador (si acesta este doar inceputul🙂, dar si altele noi…

Leave a Reply

