Turisti in Romania (1)

Dragii mei,

Azi mi-a venit ideea de a incepe o noua tema pe acest blog. A inceput totul cand am decis ca inca nu am vizitat destul in Romania si ca vrem sa facem asta pe viitor.

Voi reveni periodic cu articole care mi se par interesante si sper ca la vara sa va pot povesti despre primele noastre experiente ca turisti (dupa ceva vreme) in Romania.

Am gasit de curand un blog cu un top al celor mai frumoase locuri din Romania. Recunosc, nu am vazut nici jumatate dintre ele, dar am de gand sa recuperez. Pana cand voi reusi eu sa va povestesc despre aventurile noatre prin frumoasa Romanie, va invit sa cititi acest articol pe care eu il consider interesant:

http://cezarvasile.wordpress.com/2011/08/04/10-locuri-din-romania/

Lectura placuta!

Miana

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 12 February, 2013, in De ce... and tagged , , . Bookmark the permalink. 3 Comments.

  1. 🙂 ma bucur ca articolul meu reprezinta o sursa de inspiratie pentru dumneavoastra! Multumesc pentru share!

Leave a Reply

