Premiu de la Loryloo

https://i2.wp.com/loveisblue.ro/wp-content/uploads/2013/02/2premio-l.pngIti multumesc, Loryloo pentru premiu. Imi pare rau ca nu dau leapsa, insa ar mai dura cateva zile sa postez totul si a trecut deja ceva vreme de cand mi-ai pasat-o.

Iata raspunsurile mele:

Ce iti poate schimba radical cursul unei zile proaste?

Din fericire, reusesc destul de usor sa ma desprind (sper sa nu ma schimb niciodata in acest sens) si cam orice reuseste sa ma scoata dintr-o stare proasta.

De obicei, e orice din ceea ce face sau imi spune sotul meu. Are un dar in a ma linisti si a ma convinge sa ies dintr-o stare de spirit nu tocmai… pozitiva.

Ce varsta ti-ai da daca nu ai sti cati ani ai?

Depinde de zi. Maxim varsta reala (in cele mai proaste zile). :))

Ce varsta ai alege sa ai pentru totdeauna daca ai avea posibilitatea de a alege?

Poate pentru ca inca nu am riduri, as zice ca as vrea sa traiesc fiecare varsta cu ceea ce are mai bun. Ne mai auzim peste 5 ani.

Care este lucrul pe care l-ai dorit intotdeauna sa il faci si inca nu l-ai facut?

Nu pot spune ca mi l-am dorit intodeauna, insa de ceva vreme imi doresc sa fac paragliding. Poate inca nu-mi doresc destul de mult ca sa am si curajul sa o fac.

Si mai e unul: vreau sa imi cunosc tara, sa o vizitez, sa am ce spune atunci cand vorbesc cu oameni care ma intreaba despre ea si sa stiu sa o apar (din pacate, in ultima vreme e tot mai mare nevoie de asta). Dar ramanand la tonul vesel, de-abia astept sa vad Portile de Fier, Delta, Manastirile din Bucovina si Manastirile Fortificate din Transilvania sau Maramures, Sibiul, Iasiul, Vulcanii Noroiosi si sa fac, intr-o buna zi (saptamana) creasta Fagarasului…

La ce crezi ca nu ai putea renunta niciodata?

Poate parea stupid, cred ca la zahar.

Pe o scara de la 1 la 10, cat de fericit esti in aceasta perioada a vietii tale?

11. Poate o sa va spun o poveste intr-o zi…

Care sunt talentele tale?

Nu pot spune ca am vreun talent cu adevarat, insa imi place sa fac fotografii, sa impletesc si sa fac bijoux. Experimentez mult. Am pictat o panza de 5/5 cm: o floare dar care tatalui meu i-a aparut ca reprezentand 5 flori. Voi mai incerca…

In ce loc ti-ar placea sa traiesti?

Aici.

Care este ultima melodie de care ai fost obsedata?

“In umbra marelui URS(S)”. Acum o luna.

Imi place sa merg la concerte live, ascult natura si rareori muzica.

Unde iti doresti sa iti petreci urmatoarea vacanta?

Delta Dunarii – Sulina.

Ai zambit azi?

In fiecare zi.

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 7 March, 2013, in De ce... and tagged , , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Multumesc frumos pentru ca te-ai ocupat de leapsa… raspunsurile tale mi-au bucurat seara🙂 Esti prima persoana care mi-a raspuns “11” la intrebarea cu fericirea. Ma bucur intotdeauna sa aflu de fericirea altora!
    Avem aceleasi pasiuni: fotografiatul, margelitul… la impletit inca mai lucrez, mai am de invatat foarte multe, dar imi place😀

Leave a Reply

