Mancare de castraveti

Niciodata nu am putut hotari daca sunt olteanca sau munteanca.

Sunt nascuta si crescuta pe malul drept al Oltului, ceea ce m-ar face olteanca, insa Islazul e in Teleorman si toate localitatile judetului, mai putin aceasta, sunt in Muntenia, dar mai ales, oamenii de acolo merg “la oras” la  Turnu Magurele (TR) si nu la Corabia (OT). Influenta vine de dincolo de Olt, din Muntenia, cu alte cuvinte. 

Nu m-am simtit niciodata olteanca, dar nici munteanca… de aceea, ma bucur de privilegiul de a putea sa iau ce e mai bun in amandoua.

In cautarea mea de retete autohtone, am gasit un alt site/blog.  M-am uitat in primul rand la retetele oltenesti. As fi vrut sa gasesc si muntenesti, insa… nu au.

Dintre toate, imi amintesc mancarea de castraveti acri. Cred ca am incercat-o doar o data, in copilarie, dar imi aduc aminte de ea pentru ca mi s-a parut ceva interesant.

Va recomand sa o incercati si voi. Daca puteti, faceti abstractie de reclama… 

http://traditiiculinareromanesti.wordpress.com/retete/retete-oltenesti/

Spor la gatit!

M.

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 28 September, 2013, in De ce... and tagged , , , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

