Baie cu mar

Amestecati o ceasca de suc de mere cu 1/2 de ceasca de miere, 1/2 de ceasca cu sapun lichid si un varf de cutit de scortisoara. Aceasta cantitate este suficienta pentru trei sau patru bai totale.

Pastrati amestecul intr-un loc rece si intunecos si cand il folositi, turnati-l direct in jetul de apa care curge de la robinet.
Durata baii: 10 minute.
Temperatura apei: 38gr.C.
Baia cu mar elimina reziduurile si inlatura celulele dermice moarte, iar pielea devine intinsa si catifelata.

Sursa: http://www.formula-as.ro/2009/892/nutritie-55/postul-cu-mere-11778

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 30 September, 2013, in De ce... and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 3 Comments.

  1. Chiar astazi m-am pricopsit cu doua lazi zdravene de mere si ma tot gandeam cum sa le folosesc cat mai divers… Multumesc pentru idee😀

    • Retzetar de... fericire

      Noi am fost in Valtellina acum 2 saptamani si bine am facut sa luam 10 kg de mere. Au mai ramas doar cateva…. Nu uita sa faci si mere in camasute, gaseti retetape blog. Sunt super. Am incercat sa fac chec cu bucati de mar, dar nu mi-a iesit, asa ca inca experimentez. Eu folosesc merele si in salate, fie feliute, cu salata verde si nuci/migdale sau razuite (pe razatoarea mare) cu morcov, telina, sfecla rosie… Spor!

Leave a Reply

