Ligia’s Kitchen: “Icre” vegetale din seminte de chia

Ligia Pop

Icrele pentru mine au fost delicatesele copilariei si mult mi-as fi dorit sa gasesc ceva asemanator in alimentatia raw. Le-am gustat chiar de curand, insa fiindca nu am mai mancat de mult timp mi s-a facut rau pe loc. Mi s-au parut ca au un gust mult prea puternic pentru gusturile mele noi si mai ales erau exagerat de grase, chiar daca aveau o gramada de zeama de lamaie. Mi-am luat inima in dinti si mi-am zis ca trebuie sa inventez neaparat o reteta care sa fie identica cu icrele de peste, dar putin mai domoala la gust. Incercasem in trecut diverse ciudate de icre din gris insa mi s-au parut oribile la gust. Hotarata sa gasesc reteta ideala, m-am inarmat cu ustensilele de care aveam nevoie si am procedat dupa cum urmeaza.

Salata de “icre” din seminte chia

View original post 209 more words

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 7 October, 2014, in De ce.... Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. Buna ziua,

    Am un blog cu retete numit ToEat [punct] ro care se afla abia la inceput si doresc sa imi spuneti daca exista posibilitatea de a-l promova prin intermediul blogului dumneavoastra.
    Ma gandeam la varianta postarii unei retete cu legatura catre blogul meu.

    Va multumesc,
    Andrei Dinica

  2. Buna ziua,

    Ma numesc Iulia Deaconu si detin blogul Asiatogo [punct] ro
    Blogul este abia la inceput si doresc sa-l promovez prin intermediul blogurilor de calitate asa cum este al dumneavoastra.
    Mi-ar placea sa imi oferiti posibilitatea postarii unei retete asiatice pe pagina dumneavoastra cu link catre blogul meu.

    Va multumesc,
    Iulia Deaconu

Leave a Reply

