Turiști în România (planul – prima parte)

???????????????????????????????
Să descoperim frumusețile României, să devenim constienți de potențialul țării noastre este un proces pe care l-am început cu mult timp în urmă.

Să apreciem frumusețile ei reprezintă o altă poveste.

Probabil că aveam nevoie să mai creștem, să vedem alte țări ca să ne întoarcem cu atâta deschidere către țara noastră și să o iubim pentru ceea ce este și nu pentru ce am vrea să fie.

Avem mulți prieteni și colegi nemți, belgieni, slovaci sau italieni care au vizitat România și ne invită să o cunoaștem și noi, așa cum au facut-o ei. Nu e ironic?

???????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Aceasta este provocarea noastră. Să călătorim cât mai mult în România și să o iubim sau să nu o iubim pe bună dreptate, pentru că am cunoscut-o pe pielea noastră.

Nu demult, am lansat o pagina de facebook (1000 Reasons to visit and come back to Romania). Prin aceasta încercăm să promovăm frumusețile României, publicând fotografii personale și ale prietenilor, dar și fotografiile altor pagini care au aceeași țintă. De ce vrem să facem acest lucru? Pentru ca, pe lângă faptul că îi ajutăm pe alții să ne cunoască țara, o cunoaștem noi înșine, în același timp.

Pentru că am hotarât ca vara aceasta să vizităm România, vom publica atât aici, cât și pe pagina de facebook mesajele noastre, mai întâi cu planurile de vacanță, așteptând cu drag sugestiile voastre, mai apoi cu fotografii din locurile vizitate.

missfloress

Vom avea două săptămâni la dispoziție (mult sau puțin, vom profita la maxim), am făcut un plan, o hartă și avem ca obiectiv să vedem cât mai mult, dar și să ne oprim suficient timp ca să ne bucurăm de ceea ce întâlnim.

Planul este aproape gata, știm zonele pe care le vom vizita și, când vom avea schița finală, vă vom împărtăși-o pentru ca voi, cei ce cunoașteți aceste locuri, să ne ajutați la a o îmbunătăți.

Mă veți întreba poate de ce postez aceste lucruri pe blogul de rețete.

DSCF5194

Cei care mă cunosc demult, știu că am început acest blog în urmă cu mai mult de 5 ani, inițial pentru rețete, ulterior pentru a publica atât informații despre alimente si valoarea nutițională a aceastora sau ceaiuri, dar și despre destinații de călătorie, pentru că aceasta este o pasiune pe care o împărtășim, eu si Florentin. Deci, iată-ne aici, gata să împlinim visul. Parte din călătorie va fi dedicată degustării de bunătăți locale și promitem să facem rost de cât mai multe rețete și sugestii de bunătăți.

Așteptăm cu drag să ne urmăriți și să ne scrieți sugestiile voastre.

Pe curând,

Miana

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 15 April, 2015, in De ce..., Turiști în România and tagged . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

