Producător român – săpunuri naturale

logo

 

 

Căutam de ceva vreme un săpun cu adevărat natural. De ce adevărat? Pentru că găsesc foarte ușor săpunuri care pretind a fi așa, dar nu sunt.

Ati citit vreodată lista ingredientelor săpunurilor pe care le folosiți? A gelului de duș? A șamponului?

Personal, pentru că nu reușeam să am o piele hidratată, indiferent de crema sau uleiul folosit, m-am gândit că ar trebui să adresez problema altfel. De la bază.

Așa că, la sugestia surorii mele mai mici care studiază – ghici ce?! Farmacie! (m-a surprins inițial, dar cine știe mai bine decât cineva care cunoaște produsele chimice și efectele acestora), acum câteva luni am început sa folosesc sapunul de Alep pentru a îmi spăla părul și a înlocui gelul de duș.

Pielea mea nu mai este așa de uscată. Sunt foarte fericită cu această decizie și mă bucur că, în sfârșit, am luat-o. Parul a fost un pic ciudat la început, dar clătit cu soluție pe bază de oțet de mere, e mininunat. Și să vă mai spun că mi-a dispărut iritația pielii de pe scalp pe care o aveam de luni bune? Ca să vă conving, din comoditate, de 2 saptămâni am reluat folosirea șamponului meu. Iar aceasta nu a făcut decât să mă convingă că a fost o greșeală.

Ce este Săpunul de Alep? Dacă este cel adevărat, conține: ulei de măsline, ulei de dafin, apă si sodă caustică. Atât. E produs la cald. Pielea rămâne catifelată după duș. Pe bune, nu ca în reclame.

Dar cum acesta nu e usor de găsit și pentru că doresc să încurajez producătorii autohtoni (pe principiul că există o ciclicitate și că dacă toți am cumpăra de la producători locali, în cele din urmă, beneficiul s-ar întoarce la noi), am căutat și azi am găsit unul. Sunt sigură ca mai există și alții și aș dori să ii cunosc. Acum i-am descoperit pe Andrea și Răzvan și sunt încântată. De poveste, de produse, de site, de tot.

Vă invit cu drag să le vizitați site-ul. Eu am comandat deja câteva săpunuri și șampon și de-abia aștept să le încerc. Mi-au confirmat comanda în mai putin de o oră.

Din partea mea, jos pălăria!

http://endeasoap.com/

Miana

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 7 May, 2015, in De ce... and tagged . Bookmark the permalink. 1 Comment.

Leave a Reply

