Turiști în România – Ceramica de Horezu

În atelier

image

image

image

image

În curtea și magazinul atelierului

image

image

image

image

image

image

image

Magazine

image

image

image

image

image

Casa din cană

image

image

image

image

Am petrecut aici numai vreo doua ore, dar nu am mai fi plecat.
Doamna din atelier ne-a cucerit prin îndemânarea dumneaei. Am făcut și câteva filmulețe pe care lo vom publica în curând.

Superb! Maiștri din Horezu, aveți tot respectul și admirația noastră!
Ne-am întors acasă cu oală pentru sarmale, câteva străchini, boluri pentru miere, sare, zahar, platouri. Ceea ce mă încântă cel mai tare e oala de lut și de-abia aștept să fac o ciorbă de fasole, cum facea bunica mea, la foc mic, fiartă o zi întreagă.

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 4 June, 2015, in De ce.... Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

