Turiști în România – Recomandare restaurant în Craiova

Am găsit restaurantul pe Internet și era cotat ca fiind cel mai bun din Craiova.

252

Înca nu știm acest lucru deoarece e singurul pe care l-am încercat în acest oraș. Totuși, putem spune că e unul din cele mai bune restaurante la care am fost vreodată, indiferent că era vorba de România sau alte țări europene.

http://www.epocarestaurant.ro/

Dacă aveți ocazia, încercați-l cu încredere.

Toate felurile de mâncare au fost delicioase, legumele proaspete, calamarii la fel, cordon bleu… Totul la superlativ. Serviciul la fel.

Tot aici am băut cea mai bună limonadă!

De asemenea, deși se intitulează un stake house, nu arată ca unul, restaurantul fiind destul de elegant și ambianța foarte plăcută, iar meniul diversificat și potrivit tuturor, oferind de la legume și salate la pește și carne…

Din întâmplare, o saptămână mai târziu, am trecut pe lângă el în drumul nostru de la Caracal la Drobeta Turnu Severin. Mâncaserăm deja în Caracal, altfel ne-am fi oprit cu siguranță.

Vă mulțumim pentru ospitalitate! Vom reveni cu prima ocazie.

MF

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 8 July, 2015, in De ce.... Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

