Recomandare producător român – săpunuri naturale

Probabil vă mai amintiți de Endeaoap

I-am recomandat acum câteva luni aici, pe blog și tocmai comandasem câteva săpunuri.

Între timp am fost în vacanță, coletul ajunsese deja acasă… le-am probat, le-am folosit și… azi am ajuns la ultimul săpun. Din fericire săptămâna viitoare primesc pachetul cu stocul nou. Câteva săpunuri noi, multe din cele deja încercate și șampon… De-abia aștept!

Am deja preferatele mele, deși sunt sigură că mă voi îndrăgosti pe loc de cel cu lavandă sau cel cu trandafir sau cine stie!?

Pe canicula din București, preferatul meu era săpunul cu mentă și mac. WOW!

Aici (n.r. Frankfurt), unde soarele e mai rar, îmi plac toate. Cel cu miere, cel cu propolis, cel cu gălbenele… Pielea rămâne catifelată și, deși am pielea uscată, acum folosesc mult mai rar uleiul de corp, pentru că nu am nevoie.

Prețul poate părea mare inițial, însă când mă gândesc la lista imensă de chimicale cu care alegeam sa îmi fac duș in fiecare zi și cum, după fiecare duș, pielea mea era uscată, mă ”strângea” și aveam senzație de prurit, prefer să fac un mic efort, atât financiar (care, de fapt, e mai mult aparent – pentru că un săpun este suficient pentru câteva săptămâni și cum nu costă mai mult decât un gel de duș ”bun” – rezultatul e că, de fapt, cheltuim la fel), cât și de lipsire de comoditate. Spun acest lucru deoarece eu, ca majoritatea persoanelor pe care le cunosc, am uitat cum e să folosești săpunul solid și este mult mai ușor să torni gel de duș pe buretele de baie (eventual de plastic – foarte rău! – pentru pilea noastră, pentru natură…) și să faci un duș rapid. Totuși, cum vă invitam și data trecută, citiți, vă rog, lista componenților gelului de duș pe care îl folosiți și căutați pe Internet ce fac aceștia. Luați unul la întâmplare.

Părului meu i-a trebuit mai mult de o lună să se obișnuiască cu ”lipsa” de chimicale precum SLS și altele, unele pentru luciu, altele pentru volum… După acea perioadă, nu am mai avut senzația că e ceva în neregulă și chiar îmi place mai mult. Simt că are volum în mod natural, care durează pe toată durata până decid să îl spăl din nou – iar perioada aceasta s-a lungit de la 3 la 5-7 zile, ceea ce, pentru mine, este extraordinar. Părul arată excepțional pe toată durata, până în ultima zi.

Endeasoap nu e numai o echipă minunată care produce produse cosmetice naturale, ei livrează produsele cu bicicleta în Timișoara și Oradea și oferă transport gratuit oriunde, în țară, pentru comenzile achitate prin transfer bancar.

Nu țin cu tot dinadinsul să ridic în Slăvi această echipă, dar ei m-au impresionat din toate punctele de vedere, îi admir pentru ce fac, atât privind numai la ei, cât și prin comparație (am cumpărat câteva săpunuri pe durata șederii acasă, de la alți producători – unul de la o mănăstire, care e bun, dar nu oferă aceeași experiență și unul de la târgul de la Agronomie, in București – care au pus pe etichetă numai uleiurile – ori, nefiind de specialitate, știu atât: din grăsime nu faci săpun decât dacă ii adaugi hidroxid de sodiu. Sper sa fie singurul produs chimic ce lipsește de pe etichetă, oricum, nu m-au convins).

Cu acesta închei și doresc să ii felicit pe Andrea și Răzvan pentru munca lor! Vă mulțumesc!

Miana

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 9 July, 2015, in De ce.... Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

