Mic dejun sănătos – gata într-o clipită

De mai bine de un an am descoperit semințele de chia și de atunci nu lipsesc de pe masa noastră. Le consumăm cât mai des, măcar o dată pe săptămână, de cele mai multe ori la micul dejun. Sunt excelente prin conținutul de mimerale, proteine și nu numai, dar și pentru digestie.

Am aflat de aceasta combinație într-o discuție cu o persoană care, de asemenea, a învățat să le aprecieze.

Costul semințelor e mare, însă, având in vedere că e nevoie de o cantitate mică la fiecare masă, costul nu este, de fapt așa mare cum poate părea la prima vedere. In România am observat că se vând și vrac in supermarket. Merită încercat.

image

image

Ingrediente:
☆ 150 g iaurt;
☆ 20 g chia.

Se amestecă cele două ingrediente și se lasă împreună timp de 10-15 minute, timp în care se mai amestecă de două ori. Semințele preiau din lichid și se umflă, devenind ușor gelatinoase.
În funcție de iaurt, amestecul poate fi mai mult sau mai puțin consistent. Dacă vi se pare prea gros, adăugați o ceșcuță de lapte.

Practic, acest mic dejun se pregătește aproape singur, cât noi ne spălăm pe dinți și ne pregătim pentru zi.

Poftă bună!

M.

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 29 October, 2015, in De ce.... Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: