Gătesc din nou

Ah, ce bine e!
Zilele trecute am descoperit că e adevărat ce spun unele mămici și că un sistem de purtare a bebelușului îți permite libertate de miscare deplină.
Le folosesc de când avea bebe câteva zile și am ieșit la plimbare împreună, dar încă nu încercasem acest lucru in casă… pentru a face treabă. Astfel, mă simțeam cumva blocată lângă el. Ne jucăm, “vorbim”, mâncăm, adormim… toate astea dacă e mami lângă noi… sau altcineva, dar cum in weekend tati lui bebe nu a fost acasă decât câteva ore, trebuia găsită o soluție ca mami să nu stea în pat toată ziua. Și iată că mi-am adus aminte de ce spuneau unele mămici și, încurajată de discuția avută cu un amic din Niger de curând – unde femeile își poată copiii legați în spate în timp ce fac treburile gospodărești – am zis că și noi putem.
Succes total.
Bebe se distrează stând lipit de mami, fiind leganat de mișcările ei, vorbește, cântă, adoarme… e fericit! Și mami e fericită pentru că bebe e fericit.
Am făcut 2 salate cu quinoa, un pateu de avocado si o friptură țărănească in vas de lut.
Acum tocmai s-a trezit și plănuiesc să-l pun imediat în manduca, să mergem să spălăm vasele… în timp ce ascultăm WAH.🙂
O zi minunată!

Miana & bebe

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 10 August, 2016, in De ce.... Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

