si aici vine frigul…

Aici parca soseste toamna… ne-am bucurat cam mult de caldura. E nor si parca sta sa ploua. Tocmai am intrat in casa si trebuie sa spun ca vantul m-a facut sa imi doresc tare reintoarcerea, desi compania si plimbarea erau foarte placute.

Oricum, frigul si ploaia nu ne sperie, de-acum patrunjelul a rasadit in ghiveci, busuiocul a prins putere, sa nu mai spun de capsune si florile mele dragi (4 garoafe frumoase, un trandafir salvat din magazinul in care a fost indopat cu chimicale si o primula initial aproape lasata sa moara in ger, dar pe care am reusit sa o conving sa ramana cu mine).
Biscuitii si turta dulce au fost degustate si apreciate, acum ne pregatim moral pentru saptamana ce sta sa inceapa.

Revin cu retete si noutati.

M.

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 1 April, 2012, in De ce.... Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a comment