Banane (prajiturile copilariei) la cuptor

Asta seara mi-am achitat o datorie veche si am facut prajiturile banane, dar in varianta “light”. Le-am framantat cu ulei in loc de untura si le-am copt in loc sa le prajesc. Simt ca am pierdut gustul de prajit, insa regasesc in continuare aroma biscuitilor atat de iubiti in copilarie.

Va invit sa le incercati. 🙂 Maine voi reveni sa va spun cum sunt dupa o zi… Acum sunt foarte bune.

Iata si reteta originala: https://retzetar.wordpress.com/2010/03/09/banane/.

O seara buna!

Miana

 

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 11 February, 2013, in De ce... and tagged , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Retzetar de... fericire

    A doua zi au devenit putin mai tari, insa erau in continuare bune.
    Trebuie sa admit ca, desi incerc sa evit grasimile si prajelile, le prefer pe cele in varianta originala. 🙂 Motivul: sunt mai fragede si sunt mai gustoase.

Leave a comment