Pentru ca viata merita sarbatorita si fara motiv!

Salutare!

Da, mi-am facut blog.

In lipsa de serviciu, trebuie sa fac si eu ceva.

Aici le zice “casalinga”. Stiu, si eu am ras, dar inseamna simplu: casnica.

Cum ar veni, asta fac de doua luni incoa’.

M-am gandit sa fac si ceva fain, in afara de omorarea timpului.

Pentru ca ieri am fost la un interviu si pentru a imi omori cele 2 ore in care trebuia sa astept (era in alt oras, nu aveam alt autobuz, nu mai conteaza) am luat o revista cu retete.

In franceza.

Da, am studiat-o, cine ma cunoaste o stie, 11 ani, dar… cum nu am mai citit o propozitie in franceza de alti 6 ani, aseara mi-a luat o ora sa imi traduc o reteta :).

Deh…

Daca am reusit sa o traduc, o sa o si incerc in seara asta.

Diseara o voi scrie aici, daca mi-a iesit. In orice caz, la desert avem: “Poires au coeur de kiwi”, cum ar veni: “Pere cu inima de kiwi”.

Cu drag,

Mi

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 19 November, 2009, in De ce.... Bookmark the permalink. 1 Comment.

Leave a comment