Copilarie – Sarbatoare/Frustrare/Miting

Pentru ca mai lipsesc doar cateva zile pana la “Ziua Copilului”, acest sfarsit de saptamana va si dedicat lor in Sibiu, prin organizarea Targului National de Jucarii, pe 29 si 30 mai, in Parcul Tineretului/Complexul Astra (in caz de vreme nefavorabila), intre orele 11:00 si 19:00.

In Bucuresti, in schimb, va avea loc un eveniment pe care nu ni l-am fi dorit.

Si poate acestea doua nu ar fi aparut in acelasi post, daca nu erau legate strict de copii si de Ziua Internationala a Copilului.

Alianta T.A.T.A ii cheama pe toti cei afectati de decizia de a reduce indemnizatia de care beneficiaza parintii si copiii pe durata CIC (concediu de Crestere si Ingrijire a Copilului) in fata sediului Guvernului Romaniei, la Mitingul Bebelusilor, in data de 1 iunie.

Pentru mai multe detalii, cititi anuntul de organizare a mitingului aici.

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 27 May, 2010, in Bucuresti, Eveniment and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 5 Comments.

  1. Nedorit (si foarte “neplacut” si nedrept) este nu faptul in sine ca acest miting este organizat – acesta este un lucru pozitiv in vederea punerii unei maxime presiuni asupra acestor… (hai sa nu-i caracterizam) guvernanti in vederea “revenirii la sentimente mai bune”, incat sa nu mai taie de unde nu mai e de taiat doar pt ca sa protejeze si sa nu taie de unde AR FI de taiat (dar nu vor) – ci doar CAUZA pt care este facut apelul la miting.
    Succes cu mitingul! (atat cu organizarea cat si cu participarea si cu desfasurarea – si MAI ALES cu obtinerea de rezultate concludent-favorabile)

    • retetecupoveste

      Sunt intru totul de acord, Victor.
      Poate exprimarea mea a lasat loc de indoiala, dar sper ca este evident faptul ca ii sustin pe acesti oameni, dar nu numai pe ei – pe toti cei afectati de ceea ce se intampla. Am prieteni bugetari, in mai multe domenii, cu toti afectati de reducerile salariale, unii dintre ei sunt si parinti. Am bunici pensionari…
      Si chiar daca nu ar fi ei toti, tot nu pot sa raman indiferenta la imaginile de la televizor, cu oameni care ies in strada si care isi cer dreptatea in acest mod. Ar fi atat de multe de spus, dar am preferat sa raman obiectiva, sa dau numai anuntul acesta pentru ca mi se pare incredibil ca s-a ajuns aici.

  2. Ceea ce nu pricep EU este: Daca liberalii (sau oricare, sau toti pe rand) au incarcat MULT prea mult bugetul (pe domeniul banilor de salarii) prin faptul ca au angajat un nr nesimtit de mare de bugetari (pe langa cei – oricum prea multi – care fusesera si inainte) DE CE “se taie” cate un sfert din leafa fiecarui bugetar, in loc sa fie “reduse” CU TOTUL exact posturile mentionate (cele nou-infiintate, cele care au supraincarcat bugetul), deci DE CE sunt pastrate toate acele posturi si in schimb este amputat salariul fiecarui bugetar cu un sfert.
    Daca bine am inteles eu, inainte erau 800k bugetari, si ulterior nr lor a crescut (am auzit diferite variante) fie la 1.200k, fie la 1.400k. Pai in cazul asta daca se revine la 800 k, inseamna ca NUMARUL bugetarilor scade nu cu un sfert, ci cu cel putin o treime. In plus, eu TARE ma indoiesc de faptul ca aceste posturi-sinecura nou infiintate ar avea media salariului LOR mai mica (sau chiar si egala) cu salariul mediu general per total bugetari, TARE-mi vine a crede ca e mai degraba vorba despre posturi bine platite si fara cine-stie-ce insarcinari precise si specifice, ceea ce ar insemna ca prin desfiintarea lor pe de o parte bugetul ar economisi in realitate MULT mai multi bani decat o treime din fondul de salarii, astfel nemaifiind nevoie sa fie reduse si pensiile, si pe de alta parte ca ar ramane “neacoperita” prea putina activitate realmente utila care sa fie necesar sa fie redistribuita pt a fi efectuata de catre bugetarii ramasi. Gresesc?
    Da’-‘n cazul asta ar scapa ei castana din mana, si se pare ca n-ar prea vrea, chiar daca-i foarte fierbinte…

  3. P.S.
    1. Off-topic: Scuze pt nepolitete: Daca bine mai tin eu minte (sunt un uituc), comentez pt prima data pe acest blog – asadar: bine te-am (v-am) gasit (pe toti), spor si succes!

    2. On-topic (oarecum): Da, modalitatea de exprimare in text lasa oarecum de dorit, dar insusi faptul ca ai postat SI DUMNEATA pe blog aceasta instiintare despre miting (si “tonul” general al textului) iti exprima in mod suficient de graitor simtamintele.

  4. retetecupoveste

    Bine ai venit, Victor.
    Legat de situatia generala, solutii au gasit si cei de la FMI, altele decat reducerea salariilor, insa ai nostri au spus ca nu se poate, ca aceasta ar fi ultima varianta. Zic ei, dar e clar ca s-ar putea face ceea ce propui tu ca solutie, insa atunci cine ne-ar mai conduce, avand supusi prin toate partile?!

Leave a comment