Ultimele 3 zile de “Saptamana Turismului la Iasi”

Evenimentul, care a inceput luni, 24 mai, a avut ca principal obiectiv dezvoltarea turismului in zona.

Pentru ca au mai ramas doar 3 zile, dintre care 2 sunt in week-end, cei care locuiesc in apropiere, dar nu numai, pot profita de vremea frumoasa si sa mearga fie la o degustare de vinuri – astazi, fie la o plimbare cu tramvaiul vechi in locurile importante ale orasului, sambata.

Din program:

Vineri 28 mai

Drumul vinului la Iasi, degustare de vinuri – Manastirea Cetatuia

Sambata 29 mai

Info Trip Iasi: prezentare generala a Iasului, plimbare cu tramvaiul vechi

Duminica 30 mai

Ora 17.00: Saptamana turismului la final, seara culturala – Galeriile Anticariat Grumazescu.

Sursa.

Un sfarsit de saptamana minunat!

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 28 May, 2010, in Eveniment, Iasi and tagged , , , , . Bookmark the permalink. 9 Comments.

  1. Poate ca n-ar fi fost inutil, in beneficiul necunoscatorilor ca mine (n-am mai fost in Iasi de aproape o jumatate de secol, si atunci doar in trecere), de postat in textul articolului si (macar minime) informatii despre imaginea din fotografie (ce cladire, situata in ce piata, fotografiata din ce biseric, in ce directie, avand ce in fundal, etc – eventual si oarece date istorico-documentare si/sau mitico-anecdotice cu referire la aceste cladiri/locuri.

    Va invidiez pt atata verdeata cata se vede “in zare”…

  2. retetecupoveste

    Sunt convinsa ca este asa si chiar mi-am propus sa fac acest lucru. L-ati anticipat, asa ca voi divulga faptul ca am un material pregatit si chiar il voi publica in acest sfarsit de saptamana.
    Nu este vorba de Iasi, ci de Constanta – oras pe care l-am si vizitat acum cativa ani si care m-a impresionat placut. Iasiul nu l-am vazut inca, dar imi spun mereu ca nu e niciodata tarziu si voi merge si acolo, cu siguranta.

    Bineinteles, nu ma voi opri aici…

    Cat despre verdeata, si eu ma aflu intr-un loc foarte frumos, cu foarte mult verde, dar nu e deloc aproape de Iasi.

    • Scuze, facusem o gafa: formulasem comentariul in ipoteza ca dumneata din Iasi ai fi (fie ca localitate natala, fie ca resedinta (sau domiciliu actual) sau macar de desfasurare a activitatii profesionale. (Pur-si-simplu nu ma gandisem – n-oi fi avut cu ce! – ca (in contextul lecturarii acestui articol) ar fi posibil sa nu fii ieseanca!)
      A propos de aceasta remarca, constat cu surprindere absenta paginii (sau rubricii din bara) “Despre mine” (sau rubrica exista si sunt eu prea nepriceput pt a o gasi?) Poate ca unii dintre noi, cititorii dumitale, suntem mai curiosi referitor la datele personale ale celei ce ne incanta: localitate (sau macar regiune), varsta (sau macar generatie, macar deceniul nasterii), domenii si nivel (de studii, profesional, de interes, etc), eventuale fobii, eventual sentiment predominant, eventuale “impedimente” care ti se tin de fusta – si/sau orice altceva ai dori sa ne impartasesti, precum si orice consideri dumneata ca ar fi pertinent si semnificativ, relevant, pt a ne inlesni (prin contextualizarea postarilor dumitale) o mai corecta intelegere a postarilor si o comentare mai pertinenta. (Scuze ca “ma bag in sufletul dumitale” asa…)

      • Retzetar de... fericire

        In partea de sus se afla cateva pagini. Una dintre ele se numeste “De ce?”. Acolo se afla putine informatii despre mine si motivul deschiderii blogului.
        Nu am creat un CV pe blog pentru ca ma simt mai confortabil asa. In momentul in care am simtit nevoia sa povestesc despre mine, am asternut totul in cateva scrieri pe care le vei gasi sub numele de “Jurnal de bord”.

  3. De-ar fi Iasiul atat de frumos ca-n poze .. 🙂

  4. Se pare ca am disparut de la tine … 😦

    • Retzetar de... fericire

      Neintentionat.
      Chiar am bloguri care nu mai exista in lista, asa ca in niciun caz nu as fi sters unul pe care il gasesc interesant. 🙂 You’re back on my list! Dar am sa-mi fac si curatenie, promit.

Leave a comment