Voce si band de… Eurovision

Ma uit, printre altele, la “Romanii au talent” si am ascultat unul din hiturile momentului interpretat de baiatul asta: .

Nu sunt deloc pregatita si nici macar nu ascult muzica prea mult (prietenii se ofera tot mai des sa imi tina un curs si sa imi faca un update, caci prea nu stiu cum arata unul sau altul sau cine canta melodiile x si y pe care le aud la radio), insa ei mi-au placut. Recunosc, si melodia aleasa in aceasta seara imi place foarte mult:

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 20 April, 2012, in De ce... and tagged . Bookmark the permalink. 4 Comments.

  1. Daaaaaaaa, deci si mie mi-au placut la maxim :D. Sper sa ii prind la vreo cantare prin Bucuresti. Sau poate ajung eu pe la Timisoara 😛

  2. P.S. si mie nu imi placea in mod deosebit originalul 😀

    • PPS ‘Eurovision’….? erai ironica (si un pic prea subtila pt mine) sau nu esti la curent nici cu ce se petrece pe acolo…? 😀

      • Retzetar de... fericire

        Evident ca nu sunt la curent, dar nu m-ar surprinde ca RO sa nu fie anul asta.
        Ma pun la curent imediat, chiar intentionam sa o fac. Deocamdata… vorbeam serios ca imi place mult vocea si stilul si cred ca ar avea succes.

Leave a comment