Bijoux

Prietenii stiu ca acum cativa ani am invatat si faceam cercei si coliere din perlute achizitionate pe internet de la magazine specializate. Inca imi face placere sa mesteresc, desi acum imi gasesc cu greu timp pentru asta. Imi plac insa bijuteriile si sa le potrivesc la tinuta, dar de cele mai multe ori ma rezum la ceva simplu.

Pentru cununia civila mi-am pregatit singura un colier, cercei si inel albastre, pentru ca se potriveau la rochita.

Tot cu ocazia nuntii, pentru ca sotul meu imi daruise pentru Craciun, cu un an inainte, o pereche de cerceci din aur si colier, am inceput sa prind gustul, ca sa zic asa, al bijuteriilor. Sunt niste cercei lucrati intr-un fel deosebit, de un aurar toscan, dupa modele vechi. La fel si colierul.

Acum trei saptamani, de Craciun, aflandu-ne in Perugia si pentru ca era un targ de anticariat, am descoperit, din intamplare, ca exista un designer american numit Trifari. Pe una din tarabe se aflau o brosa si o bratara de la care nu imi puteam lua ochii si cu greu m-am desprins dupa ce am probat bratara pe care o doamna o vindea cu 90 de euro… din anii ’50 si editie limitata, insa un pret cam mare pentru ceva ce nu cunosteam…

Ajunsa acasa, am inceput cautarile. Nu am gasit inca acea bratara, pe care insa nu o voi uita in curand… totusi am decis ca Trifari este pe gustul meu. Cumva aduce cu tipul de bijuterii create de acel aurar din Toscana. Sau invers, e aurarul care isi gasea inspiratia in aceste bijuterii vechi.

Enjoy! yhst-13099565592646_2243_154137326trifgoldbrace il_570xN.365075659_j0mu br

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 18 January, 2013, in De ce... and tagged , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Imi place mult prima bratara!…desi nu sunt o “fana” a aurului…

Leave a comment