Voi ce parere aveti?

E ceva vreme de cand sunt racita, poate mai bine de o luna. A mai trecut, a revenit, insa nu a trecut de tot… in ultima perioada am luat sirop pentru tuse si un spray pentru nas… dar cu greu se lasa aceasta gripa convinsa sa treaca.Zilele trecute am gasit un articol interesant.Vi-l recomand. Eu am de gand sa incerc sa infrang aceasta gripa (fara a renunta la medicamente, caci acum nu mai e vorba de prevenire) ajutandu-ma de efectele benefice ale usturoiului.
In aceasta seara am pregatit cartofi copti cu crema de branza, seminte de pin si usoturoi pisat. Poate suna fancy dar nu e nimic de genul, au fost doar ingrediente care ni se pareau a se potrivi. Uleiul de masline e la fel de bun, daca nu vreti crema de branza… iar semintele de pin pot fi inlocuite cu succes de nuci, insa noi nu aveam in casa.
A fost o cina lejera si usor de pregatit.Urmeaza alte idei nastrusnice… cu usturoi.

Articolul mentionat http://www.utilecopii.ro/articole/terapii-naturiste/ceapa-aliment-miraculos/4629/ precizeaza efectele benefice pentru sanatate atat ale cepei cat si ale usturoiului, insa eu il prefer pe cel din urma… desi la ciorba de fasole nimic nu poate inlocui o ceapa sparta si frecata cu sare. Voi cunoasteti acest obicei?

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 17 January, 2013, in De ce... and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. 1 Comment.

  1. Vai, pai daca nu e ceapa si sare pe masa, nici nu ma ating de ciorba de fasole! 😀

Leave a comment