I feel good!

Vreau să împărtășesc cu voi ceva ce am descoperit azi, și anume că un gomaj făcut în casă poate fi extrem de eficient – in ciuda costului apropiat de 0 (zero). Până azi nu am ”îndrăznit” să prepar așa ceva (utilizîndu-l rar, căci îmi formasem ideea că nu prea face mare lucru oricum și că arunc banii degeaba – aveam dreptate parțial, căci încă nu descoperisem cât e de bun), dar cum m-am găsit cu chef de răsfăț și de ”gătit”, le-am îmbinat cum nu se poate mai bine.

Ieri am pregătit o cremă repelentă (pentru insecte – inclusiv căpușe, de care mi-e frică… nu știu cum am ajuns la asta, dar ma apropii de o fobie), iar azi am pregătit un gomaj cu cafea. Crema miroase minunat și am testat-o cu această ocazie.

Vă mărturisesc faptul ca demult nu mi-am mai simtit pielea atât de răsfățată și fericită.

Deci: gomaj, duș și crema bogată. Mă simt ca un bebeluș. 🙂

Urmează rețetele…

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 22 April, 2016, in De ce.... Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a comment