Azi am gatit!

Am gatit a doua oara intr-o saptamana!

A trecut ceva vreme de cand gateam aproape in fiecare zi, dar iata ca programul din ultima perioada imi lasa timp si de asta, desi caldura de afara parca te invita la salate de fructe, inghetata si granita, taindu-ti pofta de alta mancare. E si cazul meu, totusi pofta de gatit mi-a ramas intacta si cum zilele acestea m-am tot gandit la lasagna, azi am pregatit-o. De fapt am pregatit sosul bechamel, ragu’ era doar de scos din congelator, iar foile si mozarella – cumparate. Asa ca pot spune: am gatit bechamel si-am asamblat o lasagna…

E la cuptor, in 30 de minute ar trebui sa fie gata…

Urmeaza poze si retetele de ragu’ si lasagna, desi cred ca mai sus v-am spus tot despre cea din urma…

About Retzetar de... fericire

Despre lucruri lumesti care ne fac viata frumoasa.

Posted on 23 July, 2010, in De ce... and tagged , , , , , , , , . Bookmark the permalink. 8 Comments.

  1. Draga Miana,
    Ma bucur ca ai reinceput sa postezi pe blogul tau noi retete. Sa stii ca am incercat cateva din retetele tale si unele dintre ele sunt chiar delicioase.

  2. Yeey! You’re back! 🙂
    Ma bucur de retete, dar eu astept cu drag si alte destinatii 😉

  3. Si bucuria a fost de scurta de durata…. Unde esti….? We miss u…! 😀
    PS. La multi ani sarbatoritilor de luna asta! 😉

    • Retzetar de... fericire

      We miss you too! Multumim de urare.

      Si ca sa raspund, am sa postez ceva nou azi, caci sunt prin preajma…

  4. Poze, poze, poze. :-w Recunosc, n-am mancat niciodata lasagna. Tot spun c-o sa mananc, dar nu se iveste ocazia. Pana atunci, macar in poze sa admir. 😆

    • Retzetar de... fericire

      Ca un copil care ii spune invatatoarei ca si-a uitat caietelul cu tema acasa, dar el o pregatise, iti spun ca nu am cardul pe care se afla fotografiile, dar ca am sa postez reteta de lasagna si poze, de indata ce am sa il recuperez – teafar si nevatamat!!!

      Sunt datoare cu poze din vacanta, de asemenea, dar tema e facuta, va promit :).

    • Retzetar de... fericire

      Done!

  1. Pingback: Azi am gatit! - Ziarul toateBlogurile.ro

Leave a comment